Buna ziua tuturor!

Incurajati de numarul mare de vizitatori din ultima perioada ne-am gandit sa va propunem o forma interactiva de joc pentru a vedea suplimentar care este cel mai bun dintre voi in a recunoaste un loc. Toate locurile propuse vor avea o incarcatura istorica semnficativa si nu vor fi exclusive turistice, desi ideea este inspirata de prietena mea Alexandra din www.bloguldecalatorii.ro.

Vali a carui idee ii apartine de fapt pentru acest blog va va da personalitati, iar eu voi incerca la randul meu sa va ofer locuri.

Ca structura a jocului, raspunsurile voastre vor fi amanate (asa ca nu va speriati daca nu vor fi afisate) si vom acorda puncte de la 5 la 1 primilor ce vor raspunde la intrebari. Speram sa va placa. De fiecare data la una doua saptamani eu si cu vali va vom “poza” locuri din lume sau personalitati, iar raspunsurile le vom afisa in functie de rapiditatea cu care se identifica locurile.

Pe masura ce vor trece zilele vom adauga hinturi de la cel mai vag la cel mai concret.

Primul joc incepe cu cele doua fotografii de mai jos: