Tags

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,


Hai sa vorbim putin astazi despre Euro 2004. Romania a ratat acest campionat european , pe nedrept zic eu , fiind egalata in meciul decisiv de calificare de Danemarca , in minutul 95, daca imi aduc bine aminte. Stiu doar ca nu am urmarit ultimele minute ale acestui meci , aveam emotii atat de mari si presimteam parca golul Danemarcei din ultimul minut …am auzit niste urlete si injuraturi in tot cartierul si m-am prins ca s-a intamplat inevitabilul… In fine , ce s-a intamplat s-a intamplat,am avut ghinion , suntem probabil noi mai ghinionisti pentru ca  am avut parte de un Urs Meier ce a prelungit partida pana cand am fost egalati si scosi dintr-un campionat european ce ar fi putut sa ne aduca, cine stie , o mare bucurie, in cazul in care am fi fost prezenti acolo.. Asa, ne-am uitat la TV si am vazut l cea mai mare surpriza din istoria acestei competitii.

V-am atasat si un link cu cele mai importante momente ale meciului decisiv contra echipei daneze, pentru cei ce doresc sa revada acest meci. Nu cred ca sunt multi🙂

Am  creat un test ce contine intrebari legate de ceea ce s-a intamplat in Portugalia intre 12 iunie si 4 iulie 2004 : Enjoy !

1) Golgheterul Campionatului European din 2004 , cu un numar de 5 goluri inscrise a fost ?

a)  Wayne Rooney  b) Milan Baros c) Zinedine Zidane d) Ruud Van Nistelrooy

2)  Cea mai mare supriza a turneului din 2004 a fost fara doar si poate Grecia. Ea a castigat acest turneu final , dupa ce s-a calificat cu mare noroc intr-o grupa in care a avut o victorie, un egal si o infrangere.

Care este singura tara ce a reusit sa invinga Grecia la Euro 2004 lucru petrecut  in faza grupelor?

a)  Rusia b) Portugalia c) Spania d) Franta

3) Cel mai bun jucator al Campionatul European din 2004, conform UEFA, a fost?

a) Luis Figo  b) Giorgios Karagounis  c) Zinedine Zidane d)Theodoros Zagorakis

4) Campionatul European din 200 4 a fost unic , mai ales pentru faptul ca meciul de deschidere a coincis cu finala din acel an , Grecia- Portugalia. Cat a fost scorul in meciul dintre Portugalia si Grecia in deschiderea Euro 2004?

a)  0-0    b) 2-1 pentru Grecia  c) 2-1 pentru Portugalia d) 3-0 pentru Portugalia

5) Mascota Euro 2004 , creata de desenatorii de la studiourile Warner Bros si reprezentand un baiat s-a numit? Ca un indiciu suplimentar,  numele mascotei vine de la numele sub care mai este cunoscut steagul national al Portugaliei?

a) Pique b) Kinas  c) Gauchito  d) Juanito

6) Ce tara a fost prezenta pentru prima data in istoria sa la un turneul final de campionat european, cu ocazia Euro 2004?

a) Slovenia  b) Letonia  c) Norvegia   d) Turcia

7) Imnul oficial al Euro 2004, a fost interpretat de catre cantareata portugheza de origine canadiana , Nelly Furtado si se numea?

a)  Like a superstar  b) Can you hear me c) Waka Waka d) Forca

8) Un aspect interesant, zic eu este ca Grecia, este singura castigatoare a euro avand la momentul respective pe banca un antrenor strain . Care era numele sau ?

a) Luis Felipe Scolari  b) Otto Rehaghel  c) Inaki Saez   d) Berti Vogts

9) Euro 2004 este interesant si sub aspectul schimbarii anumitor reguli in desfasurarea jocului , regula golului de aur fiind inlocuita cu regula golului de argint. Ce fotbalist a inscris primul gol de argint din istoria meciurilor desfasurate la un campionat european, in minutul 105 ?

a) Traianos Dellas  b) Angelos Charisteas  c) Milan Baros d) Giorgios Karagounis

Aveti mai jos imagini din meciul in care s-a inscris primul gol de argint .

10)  Pe ce stadion s-a desfasurat finala din 2004 si cine a fost arbitrul acelei finale?

a) Dragao , Porto, Pierluigi Collina b)  Jose Alvalade, Lisabona, Anders Frisk    c) Da Luz, Lisabona, Markus Merk d) Municipal, Braga, Lubos Michel

11)  Ce jucator Italian a fost suspendat 3 etape de catre comisia UEFA,  acuzat fiind de danezul Christian Poulsen ca l-a scuipat in mod repetat in timpul partidei Italia- Danemarca , scor 0-0?

a)      Christian Vieri b)Antonio Cassano c) Francesco Totti d)Gianluca Buffon