Am ajuns la Euro 2000.. in dulcele stil propriu, am hotarat sa merg cu turneele finale de la ultimul catre primul ..de . asa sunt eu , mai sucit  . Un amic , ce a vazut “in avans” intrebarile , m-a intrebat suav “De ce nu ai insistat Vascule mai mult pe performantele Romaniei la euro 2000? A fost intr-adevar o performanta fabuloasa ca am trecut  de acea grupa infernala , lasand viitoarea vicecampioana mondiala din 2002( si favorita de anul acesta) pe ultimul loc . Am batut Anglia ( imi aduc aminte si acum centrul orasului intesat de lume, ce vremuri …) Cred ca aproape toata lumea stie ce s-a intamplat in 2000 cu nationala Romaniei, golul lui Viorel Moldovan cu Germania ,golurile lui Chivu si Ganea cu Anglia , eliminarea lui Hagi , a fi fost intrebari de genul “piece of cake” . Nu ca intrebarile alese ar fi grozave …in fine , enjoy!

Inchei , pentru ca nu ma pot abtine , prin a imi  manifesta dezgustul pentru modul cum a ales televiziunea publica sa gestioneze evenimentul ce se desfasoara in aceste zile. Meciuri precum Danemarca-Portugalia ( si vor mai urma si altele) ar fi trebuit vizionate pe canalele televiziunii publice, nu pe net sau in cazuri mai fericite pe canale maghiare gen M1 sau italiene RaiUno . Si ca sa mai fac o paranteza, calitatea comentatorilor de la acest euro este jalnica (limbaj de lemn, lipsa de implicare in meci , comentarii rautacioase spre impertinente , etc ).